Bra dag

Vilken himla bra dag! Vill att alla dagar ska vara som denna! 
 
Började dagen med lite sovmorgon och underbart morgonmys med fina Loke <3
 
Sen började jag göra iordning för kurs. Som vanligt när jag startar en kurs så har jag pirr i magen. Det är en blandning av nervositet, lycka, uppjagad osv. 
Men det som är skönt att det släpper bara jag har hälsat på deltagarna. 
Och det gick ju så himla bra idag och har fått massa positiv feedback på fb, så jag är så himla nöjd :) 
 
Efter det så gick jag en sväng med hundarna och sen gick jag faktiskt och la mig :P Både jag och hundarna sov som stockar i nästan TVÅ TIMMAR! Tror att jag inte sover som jag ska på nätterna, jag vaknar rätt ofta :P 
Men det var iaf skönt och mysigt då båda hundarna blir supermysiga när man sover middag på dagen. 
 
Efter det så var det bara att rycka upp sig, jag visste att det var dags att städa hos Algot, så jag band hundarna på varsin lina i trädgården och började. 
Algot var så himla söt, sprang runt mina ben och undrade vad jag höll på med. Plus att han blir så lycklig när man väl är där ute. Han är liksom ingen kelkanin, att hålla på att bli klappad på tycker han inte är så mysigt, men han vill gärna ha sällskap och följer gärna efter en och kikar. 
Så medans jag höll på att städa sprang han runt och fick sina lyckorus och lyckohopp vilket värmer i hjärtat. <3
 
 
När väl det var klart så gick jag med hundarna och nu sitter vi här, eller ja, Loke har sitt kvällsryck med alla möjliga leksaker :P Men jag och Dolly sitter iaf här ;) 

Och ikväll så passade jag på att frossa i vitlök när ändå älsklingen jobbar sent. :) Kyckling och pasta med god vitlökssås :) Yum! 
 
Imorgon så ska jag försöka städa lite här hemma, men prio ett är att koka kycklingfilé till hundarna så jag har träningsgodis och sen åka och gå på nåt ställe där man kan möta hundar så jag får träna dom. 
 
Sen taggar jag för nästa helg, då blir det westernfest hos Alice och Daniel och det ska bli så himla kul! :) Mamma är en ängel och kommer hit och är hundvakt, så jag behöver inte fundera på dom heller. :) 
 
Men det var iaf min dag, har ni haft det bra? :) 

Ciao

 
 
 
 
LYCKLIG!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: