Jul.

Jaha, dan före dopparedan? 
 
Ingen snö, ingen kyla... Men jul blir det ändå! :) 
 
Jag har ingen direkt julkänsla, men det gör mig inte så mycket just nu. Jag kommer få träffa nästan hela familjen imorgon. En bror och en syster kommer saknas <3 
Vi kommer bara vara med på barnens julklappsutdelning imorgon, då vi ska fira det stora hela med familjen Dahm. :) Det ser jag fram emot! 

Jag var inte där förra året, så tar igen det iår. :) 
 
Men som sagt, ingen julkänsla, så jag ser det inte som julafton imorgon, men det kanske kommer. Och vad gör egentligen det? Bara man mår bra och har en bra känsla i kroppen, så spelar det ingen roll vad det är för högtid eller dag. :) 
 
Just idag jobbar jag, jag är nog en av dom få (förutom i vården) som jobbar heldag idag. Men det är ju ändå en slags vård, för djur istället för människor. :) Sen direkt när jag kommer hem ska jag ordna med maltan, och tro mig, det är inte en traditionell malta ;) Det är en som mamma har gjort jämt under min uppväxt, varje jul! Och en gång på min födelsedag mitt i sommaren när jag önskade den ;) 
Vi kan säga att det är en malta deluxe+! :D 
 
Nehej, nu börjar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: