Vilken förmiddag..

Vi sammanfattar det med att Loke har fläskläpp och kaninerna har tydligen varut ute hela natten :P 
 
Vi kan börja med Lokes fläskläpp :P 

Jag har i två dagar nu kunnat haft honom lös en stund. Han har fokus kvar på mig, men kan leka och springa. Sen idag när han äntligen skulle få sådär "kinesrace" och bara kuta runt som en dåre, sladdar han så han får frambenen under sig och skrapar hakan i gruset. 
 
Lilla bubben!! Jag tyckte så synd om honom (inombords såklart, jag ömkade honom inte innan någon ska ha en åsikt om det). Han reste på sig och jag ser ju att han blöder ganska mycket från läppen/hakan. Och ja, ett stort skrapsår. 
När vi väl kommit in och han har ätit så börjar läppen svullna, så nu har han fläskläpp. :P Min lilla otursfågel <3
 
 
 
Sen skulle älsklingen åka till jobbet och jag skulle gå ut och bygga en gigantisk hage till kaninerna. Då tutar Magnus helt hysteriskt och jag undrar vad f*n han håller på med. :P 
Så jag går till Magnus och där skuttar lilla Algot :P Tydligen har glömska matte glömt att stänga 1 av de 4 dörrarna till buren, så båda har varit ute och skuttat. Algot var lätt att hitta, han var hungrig så han skuttade in där höet är ;) 
Astrid var inte långt därifrån tack och lov. :P Så istället för att släppa ut dom i hagen, då får de faktiskt vara inne en stund, då framförallt Astrid var lite stressad. 
Så kan det gå :P Men det gick bra iaf och jag kommer nog kolla en extra gång så att dörrarna är stängda framöver ;) 
 
 
 
 
Så idag blir det att ta det lugnt och umgås med Beth som är hemma idag. :) 
 
Igår var vi förresten och bowlade, jag slog Magnus!!! Äntligen! :D :D ;) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: