Fredagsmys

Haft en superbra fredag. Kunde inte blivit så mycket bättre :-)

En mysig morgon med hundarna och sen iväg och gå med dogwalkinghund på en jättemysig promenad :-)




Sen när jag kom hem efter det så kände jag att jag fortfarande hade energi, JIPPI!!!! Vet ni hur längesen det var?!

Så jag passade på att fixa iordning världens hade till kaninerna och gud vad glada de blev :-) Algot gjorde skyhöga glädjeskutt om och om igen :-)



Sen så fick jag världens överraskning när älsklingen kom hem två timmar tidigare än väntat :-) Så vi var ute hos kaninerna en stund :-)

Sen så åkte vi till Marieberg för att köpa hundmat. Jyckarna fick följa med och de tyckte det var superkul. Framförallt att få godis av den snälla personalen på Grizzly ;-)

Och nu sitter vi och myser i soffan. En underbar helt enkelt <3 <3