Hungrig

Just nu sitter jag och väntar på att ugnen ska bli varm, det blir snabbmat till lunch idag, strips och nuggets. :P Men det är iaf lunch. 
 
Imorgon så ska jag nog göra en köttfärslimpa, har lite grejer jag vill blanda i, så ska bli intressant hur det blir. Och så tänkte jag åka till älsklingen på jobbet och äta med honom där. :) Det är lite vardagslyx att kunna äta lunch ihop, men det passar så bra då jag har dogwalkning där denna vecka :)
 
Annars så har jag röjt lite i köket idag. Blir lite inspirerad då jag och älsklingen funderar på att göra om lite här hemma, lite med förvaringsutrymmen och lite sånt. :) Så det ser jag fram emot :D 
 
Hoppas alla har en fin dag :D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: