Mycket att göra

Alltså, jag har egentligen en hel del att göra idag, eller ja hela helgen. Men kommer liksom inte igång. Jag hamnar t.ex. här istället :P 
 
Nu har jag iaf ätit, så då har jag bockat av en grej. Syrran var snäll och skicka med mig en matlåda igår, så det var väldigt nice :D 
 
Idag (fast tror det mesta blir gjort under helgen) så ska iaf detta göras:
 
  • Städa huset
  • Träna mig
  • Träna djur
  • Gå långpromenad
  • Gå på hindersmässan
  • Fira Kalle
  • Handla
  • Tvätta
  • Jobba
  • Hämta ut paket
Så ja, lite saker är det ju att göra. Men har tänkt nu att jag ska plocka reda på övervåningen först och främst, så man kommer nånvart. :P 
 
Annars så mår jag helt okej idag. Kändes så bra att prata med syrran igår så faktiskt så känns livet lite bättre idag. :) 
Jag hade ingen huvudvärk när jag vakna :D Men dock har jag fått det nu under förmiddagen, men det kan jag leva med. Då jag blir på så mycket bättre humör när jag slipper vakna med den. :) Jag hoppas bara att huvudvärken försvinner under träningspasset jag ska göra sen :P 
 
Nej men så det är min dag/helg. Hoppas jag får allt gjort, jag har ju vissa grejer jag prioriterar, men hoppas på att jag hinner med ALLT! För då kan jag fokusera på matte, familj och jobb nästa vecka :) 
 
Ha det underbart allihop! 

PS Jag har faktiskt namnsdag idag, så grattis till mig ;) (Erika)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: