God morgon

Ja eller god och god.. Har inte sovit som jag ska inatt och har därmed ont lite överallt. Tagit alvedon och hoppas på att det tar av udden av det så jag kan packa och fixa.

Har förresten inte skrivit så mycket om hur hundarna har påverkats av denna graviditet, visst jag har skrivit om det fysiska, att jag inte kan gå osv. Men man märker på andra sätt, framförallt Dolly faktiskt.

Som de flesta vet är hon inte direkt någon knähund, hon kan ligga nära en stund, men inte gärna för länge och absolut inte PÅ.

Men nu... Hon ligger som ett plåster hela nätterna och även i soffan har hon börjat ligga mer PÅ mig än bredvid. Ganska mysigt på ett sätt, men man funderar ju på om hon gör det för att hon är orolig, eller om det är något annat. Skillnad är det iaf. Tänk hur dom märker och kan läsa av!

Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra när bebis kommer, fina underbara Dolly <3

Loke vet jag inte om jag märkt någon större skillnad på. Eller ja, han vill inte gärna ligga nära magen, som han gjorde förut, men tror att det mer har att göra med att magen rör sig hela tiden så han får inte ro :P Men annars är han precis lika galen ;) Tänk att han blir 2 år om en månad :O
Fast psykiskt har ju han fastnat på 1 år :P

 

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: