Lite slö

Okej, denna morgon känner jag mig slöare än vanligt. 

Började få huvudvärk igår kväll och det vägrade ge med sig. Hade hela natten och det har fortsatt nu på morgonen. 
Tack och lov tog min fina man nattmatningen så jag fick vila då, annars hade jag nog mått ännu sämre.

Men jag hoppas på att piggna till och rycka upp mig då det är tänkt att vi ska åka till Emma idag! :-D Så Alvedon och lite vila kanske fixar saker. 

Alvin är iaf på toppenhumör! Så himla härligt! 
Vi behövde inte ge Alvedon inför natten heller, så skönt :-) 
Hoppas de där två tänderna tar sig igenom snart! 

I övrigt så mår jag väldigt bra just nu. Lever i nuet och älskar min familj så himla mycket! <3 

Lite synd att bilden blev suddig, men Loke och Alvin "attackerar" Magnus samtidigt <3 



Alvins roligaste lek nu är att klättra på allt och roligast är det om vi ligger på golvet <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: