Vågar man hoppas?

Nu har Alvin i två nätter i rad sovit fem-sex timmar i sträck!

Detta känns som en ny värld! 
Att känna sig skapligt utvilad och faktiskt ha energi under dagen. Att inte bara gå i en dimma! 

Håller det på att vända? Kanske får vi sova fem timmar i sträck framöver? Han kanske helt enkelt får mer ro när han sover själv, vi kanske störde honom mer än vad vi trodde? 

Iaf så ska jag glädjas åt dessa nätter det varit bra. Då jag inte riktigt tror att det har vänt, utan att det bara är en tillfällighet, så njuter jag för stunden :-) 

Igår hade vi en riktigt bra dag faktiskt! 
Jag kände mig utvilad och så tog jag en celsius, så fick mycket gjort här hemma. Så himla skönt! 

Alvin var på bra humör hela dagen (i stort sett :-P) Så vi hade jättekul!
Han har ju börjat pussats = gapar och dreglar ner hela ansiktet på en, alternativt biter lite ;-) <3 
Men jag tycker det är så härligt när han kryper mot en och tar tag i en och ger mig en stor blöt puss. Det värmer så i mammahjärtat <3 

Han gav även faster pussar igår, märks att hon har umgåtts lite mer med honom de senaste dagarna. :-) Nu har hon tyvärr åkt hem.igen, men hoppas att vi ska kunna åka och hälsa på snart. :-) 

Idag vet jag inte vad som sker. Har egentligen massa ärenden som behöver göras, men de är för många för att jag och Alvin ska orka ta alla, så då har jag svårt att välja vilka jag ska göra. :-P 
Funderar på att ta Ikea och mattelefanten, det är ju iaf inte så komplicerat :-P 
Vi får väl se. :-) 

Mitt lilla fyllo <3 ;-) :-P 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: