Taggad!!

Jag är så sjukt taggad inför dansbandsveckan iår! Först var jag lite bitter att jag skulle missa partpolarna. Självklart går jag hellre på Beths bröllop, men bara lite surt att det är samma dag ;) 
 
Men nu har jag släppt det och ser fram emot onsdagen som fan, för Magnus har lovat mig en utekväll!!! :D Så då kommer det bli fullt ös! Kan redan varna alla att jag kommer nog bli aspackad och vara dryg för alla som inte har alkohol i blodet. :P Har inte druckit på 1½ år så det kommer att säga pang ;) Inte för att jag går in för att supa mig i småbitar, men ser fram emot en utekväll med goda vänner och bara få släppa loss och då vet jag att jag kommer bli packad. :P Lika bra att vara ärlig, eller hur ;) 
 
Så jag hoppas att mina vänner är på partyhumör på onsdagen :D Det är Olle och Jesper i tältet så det är ju superkul! De är ju faktiskt näst bäst efter partypolarna ;) :D 
 
Can´t wait! :D :D :D 
 
 


Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag ser också fram emot det otroligt mycket!! Ska bli så kul att gå ut med dig hjärtat!!! Det blir röj! ;) hihi 😘

2015-06-27 @ 11:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: