Tre nätter

Ja nu har Alvin sovit tre nätter i sin nya säng och han är inte uppe och springer någe som flera trodde :-) 
Han sover nog tom lite bättre! :-D 

Dock så fick han ont i magen inatt :-( Så la mig i hans säng och fanns där för honom tills han somnade och det gick jättebra. Mycket bättre än att ta in honom i våran säng. 
Sen så kanske jag har klurat ut en mönster när han får ont i magen. Banan. 
Han har inte haft ont i magen på flera nätter, men igår fick han bananplättar och inatt hade han ont. Så ska inte ge banan på några dagar och se vad som händer. Håller tummarna för att det är bananen! 

Annars så har jag varit lite effektiv idag. Kört en diskmaskin, startat tvättmaskin, dammsugit, dammtorkat och skurat golvet. :-) Så himla skönt att ha det gjort! 
Men hur mycket jag än plockar och städar så tyckte jag att det känns rörigt här hemma. 
Men har tänkt att flytta upp lite leksaker till Alvins rum så tror jag det känns lite bättre i vardagsrummet iaf. 

Nu ska jag slötitta på tv en liten stund innan sonen vaknar och det är full rulle igen. ;-)