Kvaddar mina planer

Alltså, jag har så sjukt många ärenden som skulle behövas göras innan torsdag, men mina planer blir bara kvaddade hela tiden. 

Igår var ju jag så sjukt trött så kom inte iväg nånstans, men fick kaninburen städad iaf, så det är alltid nåt! 

Men så tänkte jag att jag och Alvin skulle tagit oss till marieberg och fått några ärenden gjorda, då vaknar ungen FEM och vägrar somna om = en trött, grinig unge... 
Så nu blir det väl först att försöka få honom att sova en stund så både han och jag får vila lite och förhoppningsvis bli på lite bättre humör. 

Jag skulle även behöva åka till kavat i Kumla och granngården inne i Örebro. Så alla ärenden är tametusan på olika ställen, vilket försvårar allt ännu mer. 
Och hela torsdagen kommer att försvinna, för då ska Alvin vaccineras och sen på fredag åker jag upp till Malung. Så ja, fullt ös... 

Men nehej, nog med gnäll. Ska bara försöka göra det bästa av situationen helt enkelt! 

Idag har jag iaf hunnit vikt in tvätt, slagit på en tvättmaskin, dammsugit nedervåningen. Så det är alltid nåt!