Träna

Snart kommer Mia och Wilma hit. Vi ska träna hundarna lite. :) Svärfär är snäll och låter oss vara i förrådet så vi slipper blåsa bort. GÖTT! 
 
Jag var där och tränade med Loke lös igår och det var 3 personer till där, varav två han inte kände och han jobbade hellre med mig än att hälsa på dom. Framsteg! :D 

Idag blir det alltså Wilma som blir störningen, en labrador på 7(?) månader. :) Har föreberett bra godis i bra bitar, så hoppas det går bra. 
 
Tänker ta med mig kameran och tvinga Mia att fota oss lite också ;) Ska fota henne och Wilma med tänkte jag. :) 
 
Nej men det blir nog superbra, trevligt att vännerna kommer hit och hittar på nåt :D 
 
Det tråkiga är ju som vanligt att Magnus inte tål hennes hund, så vi kan inte gå in och umgås, utan vi får snällt vara ute. :P Men det är inte roligare än vad man gör det, eller hur? :D 
 
Ha det gött så hoppas vi på att jag får några bilder att lägga upp sen.! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: