Underbara dag!!

Vilken härlig dag!!!

Det mesta som gör mig på bra humör har jag stött på idag.

Dagen började med att solen lös in i sovrummet och massa mys med familjen <3



Sen städade jag och älsklingen då vi skulle få besök av min äldsta syster och hennes familj, vi kunde tom vädra ur i vardagsrummet och det var ju helt underbart!!

Sen kom familjen och då blev det kramkalas och fikamys. <3
Det sista vi gjorde var att umgås med kaninerna då barnen gärna ville träffa dom. Dock är ju mina kaniner inte direkt dom som sitter still men barnen verkade inte helt olyckliga ändå ;-)

Sen efter att dom åkt hem gick vi ner till svärföräldrarna som var snälla och hade Dolly (då hon är rädd för barn) och fikade och umgicks :-)

Sen ikväll så kom Pea förbi och vi spelade kort och åt marängswish (stavning?) och kikade på melodifestivalen.
Jag tycker Ace skulle ha vunnit, punkt :-P

Nej men så en riktigt härlig dag, det enda som saknades var långis med hundarna men det får helt enkelt bli imorgon :-)

Förresten så fyller Dolly 6år idag!!!! Helt sjukt att min lilla tjej är så pass gammal :-P <3

Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: