zumba

När jag kommer hem från Malung tänker jag ta upp zumban igen. 
Skulle gärna göra det nu, men Tore blir så uppstressad när jag rör mig, så det får vänta tills han inte är här. Inte värt att stressa upp honom och resten av familjen när han inte ska vara kvar här så länge till. 

Tänkte att eftersom Alvin har de senaste två veckorna alltid sovit ca 1 timme på förmiddagen, så kan man passa på att zumba då, i hopp om att han fortsätter med de rutinerna :-P 

Saknar verkligen zumban och känslan efteråt är som ett lyckorus. Så skulle vara nice att kunna göra det. 
Dock vill jag hitta ett par vettiga skor att köra i, men inte till en sån hög summa. 
Nån som har nåt tips? 

Puss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: