Oh no

Jaha, nu börjar ryggen ge upp av all städning och plockande här hemma. Men ska försöka dämpa det med en gammal trogen vän - spikmattan. Använde den ikväll och herregud vad skönt och oskönt det var. Kände att det verkligen behövdes. Så nu blir det varje kväll efter att Alvin lagt sig och även på dagtid om ryggen har det kämpigt. 

Men nog om det. 

Dolly är hemma och mår hyfsat bra. Allt hade gått som planerat och hon hade skött sig galant. 
Nu här hemma så har hon lite ont, men har fått extra smärtis nu, så förhoppningsvis får hon sova gott. 
Hon kom inte till ro för ens jag la mig på spikmattan på golvet så hon kunde ligga nära, lilla gumman vad hon behöver mig <3 Men nu är tanden borta så nu blir det bara att vara hemma och mysa! 
Om en vecka ska vi tillbaka bara för att kolla så det läker ordentligt. 

Men nu ska jag sova, då jag har en känsla av att Alvin kommer vakna inatt. 

Natti natti 



Kommentarer
Postat av: emelie

Åh vilken fin klänning du har!! :D

Svar: Tack :-)
Erika Dahm

2015-12-28 @ 01:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: