Varning för negativt inlägg

Jaha, ni som inte orkar/vill läsa ett lite smått gnälligt inlägg kan ju då bara sluta läsa, behöver verkligen skriva av mig. 
 
Som jag skrev igår så är jag lite smått slut för tillfället. Läskigt hur fort det svänger för mig ibland... Fast, jag har inte tappat all motivation, utan mer att jag bara inte klarar av att göra precis allt just dessa dagar pga trötthet osv. Så det känns ju inte helt hopplöst iaf :P 
 
Alvin är nu praktiskt taget helt frisk iaf! Men sover ändå inte hela nätter. Inatt bökade han 1 timme... Och vi blir trötta.. Jag försöker så gott det går att undvika att väcka Magnus så han kan jobba utan sömnbrist, men min kropp pallar inte så mycket just nu. 
Min mage ger t.ex upp av att jag är uppe och springer till Alvin på nätterna. Så då får Magnus ta över. Så ja, både jag och Magnus är helt slut efter denna vecka som varit.. 
 
Men jag håller ut, är inte ensam om att ha en ettåring som bökar på natten, så det är inge konstigt med det. Men lite påfrestande är det ju såklart. 
 
Inatt kände jag att jag typ ville checka ut, eller trycka på pausknappen. Alltså, ta detta rätt nu! Jag älskar Alvin och det är helt underbart att ha barn! Men just inatt önska jag att det fanns en pausknapp. Så man fick sova. 8 timmars sömn i STRÄCK är det jag saknar. Att få sova mer än 3 timmar i ett svep vore helt underbart. Det är liksom bara sömnen jag saknar. 
Det är tur att gullungen är så go på dagarna så man nästan glömmer sömnbristen ;) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: