Loppisfynd

Fyndade lite grejer på loppis för läääääängesen :-P Det var nog i månadsskiftet Juni/juli, men har glömt att lägga upp det. 

Det blev utemöbler, då vi bara har lånat av svärföräldrarna så kändes det bra att hitta nåt eget. Denna grupp var lite mindre i storlek så den passar bättre på våran lilla altan. :-) 



Jag hittade även ett par tavlor som fick flytta in i köket. :-) 


Och en trasmatta fick följa med hem. Har dock ingen bild på den då jag inte lagt ut den än. Måste åka och köpa halkskydd till alla våra mattor så de inte åker över hela huset :-P 

Jag blev glad att jag hitta nåt. Jag brukar ha så svårt att hitta saker, eller är typ rädd att det inte ska passa hemma osv, så brukar alltid backa ur. Men inte denna gång. 

Har tänkt att jag ska göra mig av med lite prylar så vi får plats med nya. :-) 




Kommentarer
Postat av: Kakan

Det var himla fina grejor! Kul med fynd! :)

2015-07-30 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: