Det hemliga projektet

Jaha, dags att avslöja "projektet" jag nämnt tidigare. 
Tyvärr blir det en flopp, då jag blev så sjuk så jag inte kommer kunna genomföra det. 

Det är en freestyletävling i lervik imorgon och jag och Loke är anmälda! MEN vi kommer inte att starta imorgon. 
Vi var på väg att få ihop ett program, men sen blev jag dålig, som ni sett, så den lilla energi jag haft har jag varit tvungen att lägga på Alvin och sen totaldäckat när Magnus kommit hem. Så därför väljer jag att inte starta, mina nerver pallar inte att starta och bara improvisera ihop ett program. 

Men vi åker iaf dit och miljötränar och hejar fram kompisarna :-D 

Men har bestämt att jag ska starta nästa år! Måste bara hitta en tävling i närheten, med stängd bana! Stängd bana är det viktigaste, då jag vet att Loke kommer dra annars. 
Men nu är vi igång :-D 
Och det känns så kul att vara igång igen :-D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: