Ekar

Ja, här ekar det. Är i en period jag inte riktigt orkar/hinner lägga ner tid här. 
Men uppdaterar oftare på instagram, så kika in där om ni är sugna :-) Priik89 heter jag där. 

Men när jag ändå skriver här kan jag ju berätta lite. :-) 

Alvin fyller ett om några dagar, vet inte riktigt vart tiden tog vägen. 
Vi kommer väl inte göra en jättegrej av att han fyller år. Vi ska till bvc och vaccinera samma dag, så finns en risk att han är lite dålig iaf. 
Men vi har iaf bjudit hit farmor och farfar på lite fika :-) 

Han kryper nästan aldrig inne längre, bara går, går, går och försöker lära sig springa också. ;-) 
Ute så är det mer 50/50 då det är svårt att gå med skor, men han lär sig :-)

Jag själv har nog mått bättre. Kämpar lite med inre demoner för tillfället. Samtidigt som jag dragit igång nya projekt som har deadline, så jobbar mycket med att andas och ta mig igenom saker, samtidigt som jag härjar med Alvin. Vissa dagar går superbra, medans andra lite sämre. 
Men tänker inte lägga ner projektet, då jag vet att när jag tagit mig igenom det så mår jag bättre och även växt som person . Kommer berätta mer om detta efter deadline ;-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: