Hipp hurra!

Idag blir våran lilla parvel 1 år! 
 
Det känns helt overkligt!!! Hur kan detta året gått så himla fort?! Och hur kan han ha blivit så himla stor? Våran finaste ögonsten <3
 
Iaf, så blir det lite firande idag, hans farfar, farmor och farbror kommer förbi för lite fika. :) 
 
Men tyvärr har vi haft den sämsta natten på länge, Alvin var först uppe en timme och var ganska lugn, men sen var han uppe två timmar till och var helt hysterisk. Jag och Magnus lyckades få honom att somna i våran säng genom att båda höll om honom. Vet inte alls vad som var fel, lilla hjärtat. 
 
Men trots det och trots att han vaknade tidigt imorse så har han varit på bra humör. :) Så det är nog mest jag och Magnus som får kämpa idag :P 
 
Bjuder iaf så länge på lite bilder på hans kök som han fått av oss :) Det var det jag pratade om för längesen i ett annat inlägg. :) 
Förhoppningsvis är jag duktig och tar bilder under dagen och under kalaset så jag kan vara duktig och uppdatera ikväll, men lovar inget :P 
 
 
En liten som ville vara med på kort när jag skulle ta på köket :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: