Regn och rusk

Idag kom det ruskiga höstvädret, i november, då det egentligen ska vara snö och vinter enligt mig. Men men.. 
 
Kan säga att det var ett litet projekt att ta sig ut med barnet och jyckarna idag. Jag är ju sjuk.. Så när man själv at feberilningar i hela kroppen, snoret rinner och hostan sliter i lungorna, så tar det all energi att klä på Alvin för en utevistelse, som just precis då inte var så sugen att få kläder på sig (han brukar inte tycka det är någe jobbigt alls, men just idag var det mycket gnäll och kämpande)
Kan säga att jag var genomsvettig innan vi ens kommit ut. 
 
Väl ute, trodde jag att Alvin skulle bli kinkig över regnet, men nej, det brydde han sig inte om, men han blev jättearg på regnskyddet på vagnen, suck. 
Men ja, skönt att han inte bryr sig om regnet iaf :) 
 
Bjuder på lite bilder från igår och idag. :) 
 
En helt vanlig kväll hos oss, alltid kaos ;) 
 
Var ute en sväng i söndags, precis innan solen gick ner. :)
 
Och sen dagens lilla utevistelse :)
 
Snart dags att ta fram den varmare overallen :)
Sen ska raggsockor och ett par vinterkängor inhandlas, sen är vi redo för snö och kallt :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: