Intensivt

Ja, rubriken är det rätta ordet för de senaste dagarna...  

Alvin är som en liten tornado här hemma. River i allt han kommer åt och igår trillade han gång på gång för han ska verkligen överallt, så fort som det bara går... Vilket gör att jag är helt slutkörd. Går inte att vända ryggen till knappt. Jättelätt att få något gjort då. 

Och utöver detta, så vägrar han ta flaskan. Och visst att han äter lite vanlig mat, men inte tillräckligt för att han ska få i sig tillräckligt med näring... Men vi kan inte göra så mycket mer än att erbjuda. Han är ju nöjd och glad, så han verkar ju inte hungrig. 

Men igår kväll var det jobbigt. Då ville han varken äta eller sova. 
Så tillslut tog jag med han ut och städade hos kaninerna, tänkte att det får väl bära eller brista. 
Men det gick över förväntan. Han var nöjd hela tiden så jag kunde storstäda ordentligt :-) Det var alldeles för längesen jag kunde tömma allt och göra rent. Har liksom tagit det värsta bara väldigt länge. 
Men nu så :-) 

Men Alvin åt ändå inte sen på kvällen heller. Eller han vräkte.i sig bananplätt, men flaska tog han inte för ens på natten. 

Ja nej, intensivt är det. Och Magnus har jobbat till efter midnatt, så det är väldigt ensamt också.. 

Men förhoppningsvis blir det bättre.nästa vecka :-) 

Idag ska vi försöka ta oss till marieberg och handla och hämta ut skorna jag visade förut. Men innan dess ska Alvin sova, äta och jag ska betala räkningar och gå med hundarna. 

Bjuder på en bild från Moa <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: