Söndag

Åh denna dag har varit riktigt bra! Min älskade man har vart ledig hela dagen!! Både jag, Alvin och hundarna har myst! :-) 
Nu är denna evighetslånga skörd snart slut, så då får vi njuta av fler såna här dagar <3 

Vi började dagen med att åka till granngården för att köpa hundfoder. Jag har tröttnat på att försöka hitta det perfekta torrfoder, då inget funkar lika bra som när hundarna åt färskfoder/barf, så nu går jag tillbaka till det. Ja det svider som fan i plånboken ibland, men det är det värt! 


Sen hörde min syster av sig och frågade om vi kunde hjälpa henne med att hämta ett köksbord med stolar, så då blev det en tur till Kumla och hänga lite med dom. 
Tyra gjorde ett jättefint armband till mig, mysiga tjejen <3 

Och väl hemma sen så.klippte Magnus gräsmattan och jag och Alvin gick med hundarna och sen snodde jag ihop en krans som nu hänger på ytterdörren. Ni får bild på den imorgon. Inte den vackraste, men det är iaf nåt som hänger där :-) 

Alvin har varit på bra humör nästan hela dagen. Han börjar bli så stor! Ställer sig upp och står helt utan stöd längre och längre stunder nu <3 

Nehej, nu ska jag sova. 
Natti 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: