Blandad dag.

Dagen började segt. 
Alvin bökade även denna natt, nu var det dock Magnus som var uppe, men jag kunde inte sova iaf då jag hörde dom nästan hela tiden. Men det var väldigt skönt att få ligga kvar i sängen! 

Så ja, inte var man direkt superpigg och inte Alvin heller då han valde att gå upp kl 07.. 

Men vi piggnade till framåt eftermiddagen/kvällen, så jag och Alvin (Magnus jobbade) gick ner till hans farfar och farmor och hälsade på. 
Det tyckte vi allihop var trevligt, Alvin härjade runt som vanligt. 
Magnus och hundarna kom sen och hann hälsa på en stund dom med innan Alvin var så pass trött att det var dags att gå hem. 

Nej men så en trevlig dag blev det trots allt . :-) 

Imorgon hoppas jag på att vi ska ta oss iväg till familjen Öhlin/Tapper, men har inte så stora förhoppningar om att det blir så, då Magnus troligen komma jobba lika länge imorgon... 

Men det märks imorgon!

Nu ska denna mamma sova och hoppas på att Alvin inte vaknar och vägrar äta och sova... Tycker det räcker med dessa tre nätter vi haft nu.  

Natti natti 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: