Hemma

Ja nu är vi hemma igen. Kom hem i fredags.

Vi har haft en härlig vecka i Malung! Hann inte med så mycket som jag tänkt, men njöt mest av allt sällskap och all avlastning :-) 

Alvin har fått umgåtts med mormor och morfar, busat med moster Linda, myst med gudmor Kakan och härjat med Stina. Precis som det ska vara! 

Jag är så tacksam och det betyder så himla mycket att ni vill umgås och ta del av Alvin liv!! Jag älskar att mina vänner som inte har barn ändå låter Alvin härja vilt hemma hos dom och tycker det är helt okej. 
Jag är så glad över att jag har så fantastiska vänner i mitt liv och i Alvins liv. <3 

Och jag är glad att Linda äntligen fick vara supermoster och busa med honom. <3 

Mamma fick vara världens bästa mormor! Busade och tog hand om honom. Jag kunde tom lämna honom när han somnat och han vaknade med mormor och han tyckte det var helt okej. :-) 

Pappa fick vara världens bästa morfar! Att få se pappa knyta band med Alvin är det bästa med hela veckan tror jag. Det riktigt lyste i pappas ögon när Alvin sken upp som en sol när de busade. 

Min fina familj och mina älskade vänner! Älskar er så himla mycket! Och jag är så tacksam att ni finns <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: