Öppna förskolan

Idag testade vi på nåt nytt! 
Vi testade öppna förskolan i Sköllersta :-) 

Jag har velat åkt dit länge, men de har öppet när Alvin brukar sova på förmiddagen, så därför har det inte blivit av. Men idag tänkte jag att i värsta fall så får vi väl åka hem direkt. 

Men 1 timme hann vi vara där iaf :-) 

Alvin tyckte det var spännande, men han tyckte nog det blev lite för mycket ett tag då han hellre kröp ut i korridoren där det varken fanns barn eller leksaker. Men skönt att han ändå väljer då att gå undan och fortsätta ha roligt, än att bli ledsen och överväldigad :-) 

Det var trevlig stämning och alla hälsade på mig och välkomnade mig :-) (jag var den enda som inte kände nån :-P) 

Vi kommer absolut försöka åka dit oftare. Det var flera som hade barn i Alvins ålder. :-) 

Vi kunde med nöd och näppe stanna på sångstunden, sen var Alvin trött och kinkig. Så vi fick hoppa över fikat. 

Väl hemma så åt han lite och sen somna han. Det var en väldigt tungt sovande kille jag la ner i sängen <3 

I eftermiddag så funderar jag på att våga mig iväg med både Alvin och hundarna till kumla sjöpark och gå lite. 
Att bara åka dit och strosa lite och låta hundarna nosa på annat och se annat. 
Är beredd på att det kan bli några sämre hundmöten, men att det får vara okej ändå. Just för att inte stressa upp mig. 

Ha en bra dag allihop :-D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: