Regn och rusk

Denna dag är nog den gråaste på länge.. Regnet öser ner. Jag hade tyckt att det var mysigt om jag inte visste att jag måste släpa ut stackars Alvin i det. 

Men den fina skaloverallen från kaxs håller han lite torr iaf, kombinerat med regnskyddet på barnvagnen. 

Jag och hundarna kommer garanterat bli betydligt blötare... :-( 

Utöver regnet så är jag inne i värsta hemska shoppingbegäret. Vilket verkligen inte är likt mig. Och det är verkligen inget jag vill/kan lägga pengar på. 
Så jag hoppas det går över. 
Det jag ska köpa som faktiskt behövs är ett par skor till Alvin och eventuellt till mig själv. Ska till skopunkten och kika. Har redan sett ett par skor till Alvin, men han var inte med då, så måste åka dit tillsammans med honom först. 

Jaha, inte en sån rolig uppdatering. 

Ciao 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: