Shopping

Ja, som ni kanske sett på instagram så har set shoppats lite. Suck. MEN till mitt försvar så är det iaf kläder som han behöver.
Skorna är nu och kläderna i nästa storlek. :-P 


Åj jag ser verkligen en härlig kombo med t-shirten och byxorna! Fyndade dessa plagg på en loppis på instagram igår. Härliga kläder :-D 

Sen har vi skorna, jag älskar dom! Ser dom tillsammans med den bruna tröjan som jag köpte från hm! <3 Längtar tills dom kommer! 


Ska bli spännande att utforska världens tillsammans med Alvin nu till hösten. Han är jätteintresserad av marken och vatten osv, men har inte låtit honom kladdat så mycket då han inte haft rätt kläder, men snart så ska vi härja ute bland löven och vattenpölarna :-D <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: