Tisdag

Ja denna dag fick hyfsat snabbt. 

Vi tog oss iväg till bästa Moa iaf :-D Det.Blev prat, fika och försöka fota en kinkig bebis. :-P 

Alvin var lite mer rädd för hundarna denna gång, men på andra sidan galler var de jätteskojiga :-P 

Jag sög som vanligt på att ta bilder, men Moa tog flera så förhoppningsvis har jag ett par gobitar att bjuda på sen :-) 

Väl hemma så gick vi först ut med hundarna och sen när vi väl kom in blev nåt knäppt med Alvin. Bara grät och grät och kom inte till ro. Kan verkligen inte sätta fingret på vad det var, då han aldrig varit sån förut. Vi får se hur han sover inatt, men blir inte förvånad om det blir en dålig natt... 

Bjuder på en bild från ikväll, innan han blev ledsen.. 

 

Imorgon vet jag inte vad som händer. Har så mycket jag vill göra, men det lär varken finnas tid eller ork till att göra allt, så vi får se vad det blir. 
Natti natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: