Äntligen!

Äntligen har de börjat harva på älsklingens jobb, så förhoppningsvis kan de börja så imorgon! Det är tamefan på tiden :-P 

Själv har jag frossat i blöjor de senaste dagarna. Pluggat på, fyndat och räknat ut hur mycket vi behöver ha. Det är så himla kul, så ni får faktiskt överleva min lilla fas då jag vet att jag tjatar mycket om det. ;-) 

Igår blev det en hel dag med bara tyg! (förutom på natten för har inte haft nån vettig nattblöja ännu)
Och faktiskt så gick det hur smidigt som helst! Inga problem alls! Så jäkla kul och skönt var det! 

Det är fortfarande lite fight när man ska ta på blöjan (testade även vanlig blöja med tejp idag, vi kör ju på dra upp blöjor annars och det var samma reaktion, så det är inre själva tygblöjan han blir grinig på, utan själva grejen.) 
Men han blir för tillfället arg när man ska klä på honom i huvudtaget, så tror inte att det har med blöjorna att göra alls, utan att han går igenom en härlig "jag bestämmer" - fas :-P 
Men det går åt rätt håll :-) 

Ikväll så fick Loke ett träningspass i solen. Och jösses vad kul och bra det gick. Finns massa filmer på instagram om ni är nyfikna :-) 
Men just nu ser det mörkt ut att kunna starta på tävlingen i maj eftersom vårbruket inte är riktigt igång än :-( så jäkla trist. Men inte så mycket att göra åt tyvärr. 

Nehej, försöka sova lite så man är pigg imorgon :-) 

Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: