Härlig vecka

Jag hoppas att veckan som kommer blir så bra som jag hoppas. :-) 

Till exempel kommer min älskade mamma hit imorgon och ska hänga med oss i några dagar. Ser så fram emot det och hoppas på härliga dagar trots att vädret inte tänker vara på topp. Vi får helt enkelt försöka sysselsätta oss ändå och ha det mysigt. 

Sen har vi lite andra grejer som händer som jag inte kan gå in på just nu, men det får ni reda på senare under veckan :-) 

Annars idag så har dagen gått i ett. 
Började med att åka till syster Frida och hämta madrass, fika och massa bus med kusinerna :-) 
Sen har Magnus familj kommit upp på eftermiddagen och hälsat på och så har vi hunnit med ett par timmars utehäng och kvällsbad. Så ja, dagen har gått i ett. 

Hann även med att träna Loke och gå med jyckarna. Loke var supertaggad och han satte vissa grejer perfekt! Jag hoppas verkligen vi kan tävla i maj! :-D 

Men KU blir det att sova och ladda inför morgondagen, ska försöka få lite saker gjorda innan vi ska hämta mamma på eftermiddagen :-) 

Har tyvärr inga bilder att bjuda, då jag varit väldigt dålig på att ta bilder den senaste tiden. Skärpning!! Hehe .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: