Roliga dagar

Det blev ju ingen tripp till Malung, då Alvin var bökig den natten och jag orkade verkligen inte köra. 

Men faktiskt så är jag nästan lite glad att jag inte åkte upp, för de senaste tre dagarna så har vi hittat på massa skoj varje dag. :-) Så vi har haft riktigt roliga och härliga dagar, vilket är uppskattat efter den hemska fasen vi var inne för bara nån vecka sen. 

Idag var vi till Hallsbergs brukshundklubb och tränade freestyle i deras hall. Det gick toppen! Alex och Moa var gulliga och hjälpte mig med Alvin så jag kunde köra programmet med Loke, så det var riktigt nice. 
Och det gick riktigt bra, så känslan inför tävlingen känns super! 

Jag har tänkt att försöka träna i hallen iaf en gång till innan tävling. Jag måste verkligen slipa på mitt kroppsspråk, ser ju helt galet ut i vissa situationer :-P 

Imorgon så ska vi hänga med Moa och Alex igen, har typ stalkat dom denna vecka :-P 
Men imorgon ska denna mamma bränna pengar på marieberg. MÅSTE köpa nya trosor och skor. 
Mina skor är det hål i överallt och ja, typ samma gällande trosorna, verkligen dags för lite nytt på den fronten :-P 

Så jag håller tummarna för en hyfsad natt så vi kan ha lika kul imorgon också!! 

Och innan jag avslutar så vill jag bara tacka underbara Alex och Moa för att ni är så himla underbara och tar er tid att umgås med Alvin och för att ni hjälper mig så mycket. 
Ni förstår nog inte hur mycket det betyder för mig!!! All kärlek till er!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: