Världens bästa bvc!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen! 
I hallsberg har dom enligt mig världens bästa bvc! Det är särskilt två sköterskor som ligger oss varmt om hjärtat! 

De minns, bryr sig och tar sig tid. De lyssnar, skriver upp, tar tag i saker och håller vad de lovar. 
Är så himla tacksam att vi får gå till dom! 

Jag ringde dom idag, då natten var galen med Alvin, så ville inte vänta veckan ut. Och efter ett samtal på 20 minuter så kändes situationen bättre och jag kände mig inte lika otillräcklig som mamma. Då hans beteende tydligen inte är helt onormalt. 
Men vi ska iaf testa en grej och se om det blir bättre. Vi ska ge det en vecka och sen ska vi höra av oss om det inte blir nån förändring. 
Dom bekräftade samtidigt att de bokat extra mycket till till 18 månaders kontrollen, då jag berättat om hans rädsla efter sjukhusvistelsen. Så det känns skönt att vi ska ta det lugnt och sansat och få honom att bli lite tryggare (trots vaccination). 

Så ja, jag vill bara säga det, världens bästa bvc!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: