Planerar och tänker

Jaha, såhär lite mindre än två veckor kvar till tävlingen så tänker man på det jävla programmet dygnet runt. 
Och inser mer och mer vad som inte funkar och vad jag hoppas att ska funka :-P 

Mitt största problem just nu är att jag inte har tillgång till nåt bra ställe att träna på. Så det blir liksom svårt att delvis störningsträna och sen att se vad som faktiskt funkar eller inte då både jag och Loke blir hämmade av att det är trångt. 

Men hoppas på att kunna smita ut till förrådet och träna lite nu när mamma kommer hit. Då kan jag gå ut medans Alvin sover osv. Där är det iaf lite mer yta :-) 

Just nu sover Alvin och bara han har vaknat så kan han få äta lite lunch och sen ska vi ut i det härliga vädret!! :-D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: