Prestationsångest

Jag har min fina mamma här på besök, det är så himla härligt! 

Det enda som är drygt är att man sätter press på sig själv. Att när man har avlastning så vill man passa på att städa osv. Och jag blir galen på mig själv. Blir så stressad över det så jag inte får något gjort alls. 
Men men, ska försöka att istället se det som en härlig tid bara och att jag hinner städa nån annan gång :-) 

Imorgon så ska jag iväg till Moa på förmiddagen och träna Loke lite. Behöver tips, idéer och allmänt pepp angående mitt program då jag just nu flippar totalt och känner att inget flyter :-P 

Bjuder på ett par bilder från häromdagen på min fina son <3 







Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara Alvin, finaste gullungen med många idéer och upptåg!

2016-02-29 @ 10:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: