När man vill så mycket

Hela dagarna har jag panik när det är så fint väder. 
Vill hitta på så mycket! Men får inget gjort. Eller jo, men inte direkt jätteroliga saker gjorda. 

Jag vill tex åka till en badstrand med Alvin. Jag vill se hur han reagerar, om han tycker det är toppen eller botten (troligtvis toppen). 

Jag vill åka till parken zoo i Eskilstuna, både för min och Alvins skull! 

Jag vill åka till stora holmen inne i stan. 

Jag vill åka till Malung 

Jag vill spendera tid med maken. 

Jag vill träna hundarna (dock är dom rätt däckade i denna värme) 

Men istället för allt detta roliga, så är det en ond kropp, trött kropp, tråkiga ärenden, så som handling, bvc osv som ockuperar denna vecka. 

Annars hade jag nog dragit.till en badstrand typ nu, men eftersom vi ska handla när Magnus kommit hem från jobbet så kommer inte Alvin orka med att först bada och sen handla. 

Eskilstuna känner jag mig lite stressad över. Jag vill dit, men måste nog försöka ta mig dit ganska snart, för om min foglossning fortsätter såhär, så kommer jag inte orka gå där en dag. Så ja, dit måste jag åka ganska så snart som sagt. 
Men känns inge kul att åka dit utan Magnus, men så som han jobbar kanske det måste bli så :-/ 

Jag börjar dock ge upp med att kunna åka till Malung :-( Om Magnus kunde följa med hade det inte vart någe problem alls. Men nu kan han inte det. 

Så ja, lite frustrerad mamma hör hemma. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: