Härlig påsk

Denna påsk har varit rätt så härlig. Vi har fyllt dagarna med massa bus, så det har varit nice. 

Just nu sitter jag i bilen då vi är på väg hem från Elisabeth. Vi åkte dit igår imorse och sov kvar tills idag. Vi tog även med oss hundarna vilket betydde mest för mig, att de äntligen får vara med och hitta på saker med oss. Det blir ofta att vi väljer den "lätta" vägen och det är att skaffa hundvakt. 

Men iaf så har vi haft det mysigt hos Beth och Niclas. Alvin busade med sin faster och fick bada i deras badkar etc. Så han var helt speedad igår kväll och så lycklig. Han älskade deras hus och sprang runt, runt och runt <3 

Natten blev dock inte lika rolig. Vi har ju haft två kämpiga veckor med sömnlösa nätter och varje natt verkar det vara nåt nytt som ställer till det för honom så han inte kan sova. Men de senaste två nätterna så känns det som om han har ont i magen :-( Och jag kan inte räkna ut vad det är som gör att han får ont, vilket är frustrerande. Han äter ju dock mer vanlig mat, så det kan ju "bara" vara så att hans mage håller på att vänja sig vid det och därmed blir gasig, men om det fortsätter ett par nätter till så ska jag ringa till bvc och råda lite. 

Så eftersom natten blev som den blev har Alvin tyvärr inte varit på topp idag. Väldigt svajig i humöret, men det kan också bero på de TRE tänderna som är på väg fram. Suck. 
Och jag har haft jättejobbig migrän hela dagen, så jag har inte varit så trevlig jag heller. Men ja, jag tycker ändå att det var så kul att vi kom iväg dit, är ju inte så ofta som vi åker dit. Sist vi var där, var i juli. Så det var på tiden :-) 

Ja det var en liten snabb uppdatering. 
Bjuder på en bild från bilen. Vi har rätat upp Alvins stol lite så han åker gärna ner med huvudet när han somnar. Löste det med att knyta min tröja runt stolen, toppenbra tycker jag! :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: