Vår

Åh äntligen så börjar våren komma! 

Och i samma veva som vanligt vill jag byta ut saker här hemma och köpa nytt :-P 

Vill tex byta ut ett par gardiner på övervåningen, de har hängt där sen vi flyttade in, så inte så konstigt kanske. 

Sen vill jag byta ut vardagsrumsmattan. Den är mörkt turkos nu och vill ha nåt ljusare. 

Sen vill jag köpa in plastblommor. Japp, ni läste rätt. Jag orkar inte köpa levande då jag inte orkar bry mig om dom, så då är plast bättre än inget ;-) 

Sen så ska vi ju möblera om Alvins rum inom kort, så är sugen på en bilmatta :-) 

Slänger upp bilder på det jag är sugen på :-) 

Dock så lär väl inget bli av för när man tänker ekonomiskt så har vi lite andra bitar att ta tag i först tyvärr, men drömma kan man ju! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: