Helgens önskelista!

Omg, denna helg är så fullspäckad med massa massa kul så jag tror jag spricker!

Idag kommer äntligen Kakan hit! Och så mysigt det ska bli! 
Men det blir lite fullt upp också, haha. Kommer köra slut på henne stackarn, men kul kommer vi ha! :-D 

Imorgon blir det först vårdcentralen, då jag ska ta blodprov inför kommande besök hos barnmorskan. Sen så blir det nog en heldag på marieberg. 
Jag hoppas på att hitta tre mattor, spisplatteskydd, en bh, trosor, dammsugarmunstycke och kanske någe mer. 
Vi får se om jag hittar det jag är ute efter och om plånboken går med på det. :-P 

Sen på lördag är det tävling! Men morgonen blir iaf lugn, då vi startar närmare lunch. Så det känns skönt. 
Och så blir det ju eurovisionmys för hela slanten på kvällen! 

Så som vädret ser ut så jobbar Magnus hela helgen, så Alvin får hänga med på alla tokigheter, så jag hoppas han orkar det. 

Men ja, full fart hoppas jag det blir.! Och massa massa mys <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: