Helt slut

Åj, idag är en sån där dag då jag vill hitta på nåt för Alvins skull, men är helt slut efter tre nätter med lite sömn och ingen vila på dagarna. 

Så istället håller jag tummarna för att han kanske somnar en stund sen så jag och kan sova. Men problemet är att jag måste ju hitta på nåt för att göra honom trött. Så en lite ond spiral skulle jag vilja påstå att jag/vi hamnat i denna förmiddag. 

Men min gravida kropp skriker efter vila och framförallt sömn. Får verkligen ingen ork när nätterna är som dom är. 
(järnvärdet ligger på topp så det är inte därför jag är trött) 

Sen gör ju det här väldigt gråiga vädret inte direkt så man blir piggare. Men ska bli bättre imorgon så det håller vi tummarna för :-D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: