Rullar på

Herregud vad tiden går fort. 
Jag hinner ju inte med, jag känner hur lillebror växer och blir starkare för varje dag och det står inte på för ens sommaren är slut och vi hux flux har två barn! Men vad härligt det kommer bli!

Denna vecka kommer gå i ett. Är enbart mån, tis som jag inte har nåt planerat ÄN, men hoppas på att ta mig till öppna förskolan imorgon, det gäller bara att det klaffar med när Alvin vaknar etc. Men det vore kul då Alvin har börjat vilja leka mer med andra barn :-) 

Sen blir det hundträning och familjeträff för resten av veckan, så lite fullt upp kan man säga. Men det ska bli härligt väder så tror allt kommer bli toppen!! 

Ha det fint alla :-) 


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Casper o Clara

Får lite smått panik över att vi inte setts sen du blev gravid. :( Snart är ju lillebror här! <3

Svar: Nej jag vet, är ju helt galet.. :-/
Erika Dahm

2016-05-03 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: