Samma tjat som vanligt

Jaha, då var det dags att ta tag i kroppen och vikten igen. Samma tjat som de andra hundra gångerna.
Men tänker inte fokusera så mycket på maten denna gång. Jag ska självklart inte äta massa skit, utan menar mest att jag inte ska haka upp mig på vad jag äter.

Jag kan inte börja räkna kalorier än så länge jag ammar, så därför tänker jag försöka fokusera på motion. Dock inte så hård då min kropp inte återhämtat sig helt än, så väntar tills efter efterkontrollen innan jag startar med nåt sånt.

Men promenader!

Än så länge har min kropp enbart klarat 3km och kroppen var helt mör efteråt, så än så länge är det ganska perfekt träning att jobba upp kroppen med. Och så får hundarna också det dom behöver samtidigt.

Jag har även köpt appen mammamage, som är väldigt positivt omtalad och de övningar jag gör än så länge känns verkligen! Så det är toppen!

Så jag hoppas på att kunna gå 3km ikväll, kan inte gå under dagen då det är full storm, så Alvin tycker inte riktigt om att sitta i vagnen då. Men får trotsa mörkret och gå efter att Magnus kommit hem från jobbet. 😊

Nu vaknade Alvin, så nu ska vi laga mat 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: