Oj oj oj

Hej och hå, vad längesen det var jag skrev här. Helt galet längesen kan man ju säga.

Och vad det hänt saker sen sist :-P

Vi är numer fyra tvåbenta i familjen! Han kom med dunder och brak 6 dagar innan bf.
Vattnet gick ca 22.30 och han var ute 03.46, så det var en snabb och intensiv förlossning.
Men allt gick bra och både jag och bebis mår bra. Jag gjorde illa svanskotan igen, men inte alls lika illa som förra gången! Så är väldigt nöjd ändå :-)

Så just nu går vi här hemma i våran bebisbubbla. Eller ja, Magnus jobbar, han började jobba när bebis var tre dagar gammal, så det är nog jag som går runt i bubblan. :-P

Under den största tiden är det mysigt och underbart, men stundtals är det fruktansvärt jobbigt att vara ensam med båda barnen, jobbigt att Alvin kastas in i en värld där mamma inte är fullt tillgänglig längre osv.

Det är den miniuppdateringen ni får nu, för nu börjar storebror vakna så ska ägna mig åt barnen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: