Rullar på

Hej hopp!
Blev visst inte så flitig uppdatering här iaf, men det beror ju kanske på att sönerna håller mig sysselsatt hela dagarna :-P

Men det funkar bra tycker jag. Visst det kommer tillfällen där jag önskar det fanns en pausknapp så man fick andas, men med tanke på hur mycket jag är ensam med barnen så går det finemang. Men jag lovar att jag längtar tills Magnus jobbar 8-10 timmar om dagen :-P

Vi försöker väl hitta på något varje dag, både jag och Alvin klättrar på väggarna om vi bara är hemma.

Igår var vi tex till Ikea tillsammans med Alexandra.
Alvin fick bord och stolar i två års present av sin mormor och morfar, så var och inhandlade det och lite annat. Så ska bli kul att göra om lite i vardagsrummet :-)

Alvin var jätteduktig igår på Ikea, lyssnade och inget gnäll, utan var bara glad och följde med. Skötte sig exemplariskt när vi satt och åt. Så himla härligt! Han börjar bli så stor. Man hinner ju inte med!

Just nu ligger jag i sängen med en ammande Liam. Som vanligt när Alvin tar sovmorgon, så är Liam vaken istället :-P och nu håller Liam på att somna och då hör jag hur Alvin vaknar. Det slår aldrig fel.

Men bjuder på ett par bilder från i förrgår :-)

Ha det gott i stormen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: