Nytt år

Jaha, nytt år, nya möjligheter? 


2016 var ett blandat år med höga toppar och tyvärr djupa dalar. 

Vi fick våran älskade Liam som gjorde våran familj ännu mer komplett. 

Jag fick även förlossningsdepression och är långt ifrån frisk, men försöker hitta en fungerande vardag som ska göra mig bättre. 

Jag önskar att jag kunde sätta upp mål för 2016, jag vill så gärna. Men samtidigt vet jag att jag inte pallar den pressen. Så försöker att inte göra det. 

Men ett nyårslöfte har jag. Och det är att fokusera på att må bättre, att hitta mig själv igen och därmed vara den bästa mamman för mina barn och den bästa frun för min älskade man.  

Kom igen 2017, nu kör vi! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: