Från appen

Jaha, då har man iaf laddat ner appen. Blir spännande att se om den funkar eller om den fortfarande är lika dålig som jag minns den 😂 


Vi fortsätter mes sjukstuga här hemma. Idag har Liam varit ännu sämre och varken ätit eller sovit som han ska. Och i skrivande stund ligger han och tokhostar, men verkar inte vakna av det då han inte blir ledsen iaf. 

Så jag och barnen har haft en tuff dag. Trötta och griniga alls tre. Magnus har jobbat hela dagen, så blir extra påfrestande då. 

Jag hoppas på att morgondagen blir bättre. Ska försöka klura ut hur jag ska lägga upp dagen så vi inte bara blir sittandes, utan kan hitta på nåt som vi alla tre orkar och kan. 

Jag hoppas verkligen att det vänder för Liam nu, vi är så trötta på detta... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: