Hej hopp!

Men jäklar vad längesen det var man skrev här! Helt galet faktiskt...! 
 
Men så fick jag bara en känsla igår innan jag somna, att jag saknar bloggen och allt som hör till. Men det är liksom så svårt att få till tid till bloggen när man har sina två små barn. 
Det går så sjukt mycket snabbare att ladda om en bild och en textrad på instagram, än att göra ett inlägg på en blogg. Plus att folk inte läser bloggar längre känns det som. 
Eller jag gör iaf inte det så antar väl att jag inte är ensam om att tycka att det är bekvämare att läsa en sammanfattning av någons dag på en bild än ett inlägg :P 
 
Men vi mår iaf bra, jag har gått igenom ett rent helvete med förlossningdepression osv, men är ute på andra sidan (dock med vissa dåliga dagar). 
Just precis i skrivande stund är dock båda barnen förkylda och hostiga, Alvin har börjar på förskola och är typ konstant sjuk. Funderar starkt på att hålla honom från förskolan hela nästa vecka i hopp om att han får bli helt frisk nångång... 
 
Han älskar dock förskolan, sa senast idag att han ville dit. Så det känns sååå skönt! Liam kommer börja där i januari, känns mindre skönt. :P Känns så konstigt att någon annan ska ha hand om min bebis (som inte är någon bebis längre!) 
 
Men ja nej, en snabb uppdatering. Funderar väl på att ladda ner appen på telen och kolla om de fått ordning på den så man kan blogga från telen. Är ju lite roligare om man får in bilder etc. 
 
Hoppas att ni få som läser detta har det bra :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: